۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
معاونت فرهنگی و دانشجویی؛
کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در حوزه ی تحلیل و بررسی سومین جشنواره ی مالک اشتر
کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در حوزه ی تحلیل و بررسی سومین جشنواره ی مالک اشتر

به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان سومین جشنواره ی مالک اشتر پنج شنبه 16 آذر مصادف با روز دانشجو در دانشگاه اصفهان همراه با اعلام برگزیدگان این جشنواره و دستاوردهای دانشجویان بسیجی استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه استاندار اصفهان، فرمانده کل سپاه اصفهان و آقای دکتر خواجه احمد عطاری رییس دانشگاه اصفهان نیز به عنوان مهمان حضور داشتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه هنر نیز در حوزه ی تحلیل و بررسی این دوره از جشنواره رتبه ی برتر را به دست آورد.


🖋 پیام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در پی کسب رتبه ی برتر معاونت تحلیل و بررسی پایگاه بسیج دانشجویی شهیدآوینی دانشگاه هنر اصفهان در جشنواره مالک اشتر استان اصفهان

بسم اللّٰه الرحمن الرحیم

همسنگران عزیز و برادران گرانقدر؛

 اعضای محترم معاونت بررسی و تحلیل

پس از حمد خدا و سلام بر مادر عزیزمان حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت ایام استکبارستیزی دانشجویان، از شما بابت تلاش، صبر و تفکر در راستای شناخت مسائل دانشگاه و پیچیدگی های آن و باز کردن مسیر برای حل این مسائل قدردانی می کنم.
نیک مستحضرید؛ اکنون که در جشنواره مالک اشتر ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، عنوان موفق ترین رده در حوزه ی بررسی و تحلیل میان تمام پایگاه های بسیج دانشجویی استان را کسب نموده اید مسئولیت شما دوچندان خواهد شد زیرا شما به عنوان نمونه و الگوی یک مسیر سخت، شناخته شده اید و ردپای شما جایگاه مطمئنی برای قدم های آیندگان و دیگران است، همچنین با علم به تجارب سال های گذشته ی بسیج می دانید که اخلاص، درگیر حاشیه نشدن و حضور جهادی در میدان، شما را به درک بهتر و تحلیل درست تر و حل مسائل خواهد رساند پس با نگاهی جدید به موقعیت خود و تعریف جدیدی از این جایگاه ضمن استعانت از خداوند متعال با قدرت ببیشتر به سمت اهداف و آرمان های عالی حرکت کنید.
بی شک این موفقیت باعث تزریق روحیه به دیگر حوزه های فعال بسیج از جمله حوزه های جهادی، علمی، فرهنگی هنری، بین الملل و سیاسی است، شما نشان دادید که می توان به جای بهانه تراشی برای موانع موجود، چاره اندیشی کرد.
بار دیگر از شما هنرجویان مدرسه ی عشق تشکر می کنم که این بار در کلاس معرفت، به درجه ی استادی نائل آمدید، بر ما منت نهید و در این ایام فاطمیه برای ما دعا کنید.

خدا یار و یاور و نگهدارتان باشد.

کامل القصور

جواد اشرف

18 آذر 1402

بسیج دانشجویی شهید آوینی

دانشگاه هنر اصفهان


مدرسه ی عشق و هنر:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1402/09/20
تعداد بازدید:
1239
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal